Han er ikke monsterstor, men stor nok. Alle andre edderkopper blir kastet på dør og Eddie har fått beskjed om at formering og sånt ikke er lov her. Han bærer også ut hvis jeg begynner å finne han i sofaen og sånt.
Det er ikke så værst koselig her, da? =)
Ellers har jeg fått beskjed om at valpen min faktisk er på vei! Mor har vært på ultralyd og det er 2-3 stykker der inne =) Det føles ganske fantastisk!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar