torsdag 23. august 2012

Begynnelsen

Etter tre år i England flyttet jeg hjem igjen 21. august med en bachelor i musikk i lomma og en drøm om å bli musikkterapeut. Den siste tiden før jeg flytta hjem var jeg helt vanvittig hjemmesjuk, men jeg må si jeg er fornøyd med avslutningen på oppholdet i Det Store Utland iogmed at Juniblest og jeg tok turen til hovs fra New Forest til Newcastle i prosjektet jeg valgte å kalle The New Forcast Ride. Ridetur på nesten 7 uker er ikke å forakte!

Nå bor jeg i verdens søteste lille hybel og venter i spenning på valpen som flytter inn iløpet av vinteren mens jeg har planer om å forberede meg på opptaksprøver på musikkterapistudium =)

Dette er bare enda en blogg og jeg har ingen planer for den annet enn å tenke høyt egentlig. Men det blir lite "dagens sko" eller instagram, det kan jeg love!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar