En nordlandshestvallak født i 1998 som har vært min siden 2004. Er dønn kald i kompetente hender, elsker hunder og andre småting med pels, og er med på absolutt alt - blant annet en rusletur fra New Forest til Newcastle i England: www.ponytrip.blogspot.com
Brukes som bestevenn, psykolog, turkamerat, treningsapparat og leke. Kan litt dressur hvis rytteren gjør seg fortjent til det, hopper visst veldig godt med alle andre på ryggen enn meg, blir stolt som en hane foran vogn, gjør seg ganske bra som stridshest rent bortsett fra at han ser litt tåpelig ut ved siden av alle de store brune eller de eksplosive ibererne, er gjerne med på distanseritt og lever etter ordtaket "en god soldat hviler når han kan".
Han er rett og slett en kramkar!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar