Hunden

Bombini

Bombini er verdens vakreste lille gårdshund og det har jeg fra sikre kilder og heeeeeelt objektivt hold... =)

Hun ble født med stil den 16.oktober som sist i et valpekull på fire med hele tre barske brødre hun må banke opp litt fram til jeg kan hente henne.

Bare se så fin hun er!

Bombini og jeg skal prøve bruks, lydighet, agility, utstilling mm. - for ikke å snakke om at jeg gleder meg til grundig sosialisering, turer i skogen og dager i stallen!

Hun har fått navnet sitt fordi jeg elsker humler og Bombini betyr nettopp det på Latin <3 

Oppdateringer på hvor vanvittig fort hun vokser kan du finner her - hun er tispa fra H-kullet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar