Bombini er verdens vakreste lille gårdshund og det har jeg fra sikre kilder og heeeeeelt objektivt hold... =)
Hun ble født med stil den 16.oktober som sist i et valpekull på fire med hele tre barske brødre hun må banke opp litt fram til jeg kan hente henne.
![]() |
| Bare se så fin hun er! |
Bombini og jeg skal prøve bruks, lydighet, agility, utstilling mm. - for ikke å snakke om at jeg gleder meg til grundig sosialisering, turer i skogen og dager i stallen!
Hun har fått navnet sitt fordi jeg elsker humler og Bombini betyr nettopp det på Latin <3

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar