mandag 8. oktober 2012

Bella-pass, kalde dager og daue elger

Jeg er så heldig å få passe Bella-lille ei uke. Hun er altså min venninne Astris gårdshund på omtrent to år (eller noe) og er verdens skjønneste hund i omtrent ei uke til for da blir Bombini født ;)
Jeg storkoser meg!

Bare fordi Norge er så vakkert... =)





Bella blir fort kald og trives under ullteppet..






Vrengøre-Bella er nesten våken =)

På tur fra Bogstad gård til Hovseter T-bane














Egen vei for små hunder, jo! Begge gangene vi har vært på tur her har Bella villet gå på kanten, helt av seg selv =)













Isskraping på jobben her om dagen - her kommer vinter'n!



I dag hadde de i låven ved siden av stallen skutt en ælj 
Jeg fikk bakbeina!







Mellom klovene (?) likner det masse på innsiden av en hestehov! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar