Jeg er så heldig å få passe Bella-lille ei uke. Hun er altså min venninne Astris gårdshund på omtrent to år (eller noe) og er verdens skjønneste hund i omtrent ei uke til for da blir Bombini født ;)
Jeg storkoser meg!
 |
| Bare fordi Norge er så vakkert... =) |
 |
| Bella blir fort kald og trives under ullteppet.. |
 |
| Vrengøre-Bella er nesten våken =) |
 |
| På tur fra Bogstad gård til Hovseter T-bane |
 |
| Egen vei for små hunder, jo! Begge gangene vi har vært på tur her har Bella villet gå på kanten, helt av seg selv =) |
 |
| Isskraping på jobben her om dagen - her kommer vinter'n! |
 |
| I dag hadde de i låven ved siden av stallen skutt en ælj |
 |
| Jeg fikk bakbeina! |
 |
| Mellom klovene (?) likner det masse på innsiden av en hestehov! |
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar